Informacja w sprawie programu DOBRY START

Informacja w sprawie programu DOBRY START
Print Friendly, PDF & Email

Szanowni Państwo,

przypominamy, że obsługą wniosków i wypłatą świadczeń w ramach programu „DOBRY START”

na rok szkolny 2021/2022 zajmuje się

Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Wnioski o świadczenie można składać tylko elektronicznie.

Aby ułatwić rodzicom i opiekunom złożenie wniosku w ramach tego programu pracownik Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w dniu 22 lipca 2021 r. w godzinach od 10:00 do 12:00 będzie pełnił dyżur w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nałęczowie przy ul. Spółdzielczej 17A,

 podczas którego pomoże osobom zainteresowanym założyć profil na PUE ZUS, złożyć wniosek oraz będzie udzielał informacji o programie.

W przypadku dużego zainteresowania zostaną wyznaczone dodatkowe terminy dyżurów w późniejszym czasie.