Kraina Lessowych Wąwozów zaprasza na szkolenia z zakresu promocji w mediach społecznościowych

Kraina Lessowych Wąwozów zaprasza na szkolenia z zakresu promocji w mediach społecznościowych
Print Friendly, PDF & Email

W imieniu Lokalnej Organizacji Turystycznej „Kraina Lessowych Wąwozów” zapraszamy Państwa do uczestnictwa w cyklu szkoleń on-line pt:  „Promuj się skutecznie w mediach społecznościowych – teoria i praktyka są łatwiejsze niż myślisz”. Do uczestnictwa w szkoleniu zapraszamy właścicieli i gestorów Certyfikowanych Produktów Polskiej Marki Turystycznej Krainy Lessowych Wąwozów oraz podmiotów, które planują przystąpić do certyfikacji. Szkolenia zrealizowane zostaną w ramach projektu pn. „Podniesienie kompetencji kadr turystycznych Krainy Lessowych Wąwozów poprzez rozwój systemu Certyfikacji Usług i Produktów Polskiej Marki Turystycznej Krainy Lessowych Wąwozów”, dofinansowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Cykl szkoleń prowadzonych w formule on-line będzie obejmował 8 spotkań trwających min. 2 godziny. Zajęcia będą łączyć podstawy teorii z praktyczną analizą materiałów kursantów. Przewidziane są 2 sesje szkoleniowe: wiosenna w okresie kwiecień-czerwiec oraz jesienna w okresie wrzesień-październik br.

Tematyka szkoleń dotyczyć będzie zarządzania mediami społecznościowymi ze szczególnym uwzględnieniem posiadania tytułu Certyfikowany Produkt Polskiej Marki Turystycznej Krainy Lessowych Wąwozów, w szczególności:

  • wykorzystanie certyfikacji do rozwoju i promocji własnej oferty/produktu turystycznego i promocyjna wartość dodana wynikająca z używania znaku Certyfikowany Produkt Kraina Lessowych Wąwozów,
  • planowanie celów kampanii, propozycje strategii, najlepsze tematy i pory publikacji,
  • dobór treści, czyli co najlepiej „sprzedaje się”, szczególnie w branży turystycznej,
  • propozycje wzorców – jak pisać ciekawe teksty oraz praktyczne doskonalenie pisania materiałów do mediów społecznościowych,
  • wykorzystanie w praktyce narzędzi jak zdjęcia, filmy i różne sposoby ich prezentacji,
  • praktyczne wykorzystanie narzędzi systemowych do analizy oglądalności, doboru grup docelowych,
  • wykorzystanie rozwiązań zwiększających zasięgi i pobudzających do działania czytelników,
  • konkursy i interakcje z czytelnikami jako metoda zwiększenia efektywności sprzedażowej, działania posprzedażowe – badanie satysfakcji i budowanie lojalności klientów, pozyskiwanie opinii i wykorzystanie ich w rozwoju oferty,
  • trendy turystyczne i potrzeby klientów, w szczególności obserwowane w pandemii i prognozowane w okresie postpandemicznym oraz ich praktyczne wykorzystanie w tworzeniu nowych ofert turystycznych.

Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać na adres info@kraina.org.pl.

Zapraszamy!