Załącznik do zarządzenia
Nr 14/16 z dn. 7 listopada 2016 r.
Burmistrz Nałęczowa
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Nałęczowie – ds. utrzymania infrastruktury technicznej gminy –wymiar zatrudnienia ½ etatu
1.Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność,
- dobry stan zdrowia,
- dyspozycyjność,
- prawo jazdy kat. B.
2.Wymagania dodatkowe:
– orientacja w zakresie przepisów i ustaw:
- o gospodarce komunalnej,
- o drogach publicznych,
- o samorządzie gminnym,
- Prawa geodezyjnego i kartograficznego.
3.Zakres obowiązków:
- prowadzenie ewidencji gminnych dróg i ulic oraz spraw związanych z zajęciem pasa drogowego, nadawaniem nazw ulicom i ich oznakowaniem w tym przygotowywanie dokumentów zgody/odmowy na zajęcie pasa drogowego wraz z naliczeniem opłat z tego tytułu oraz kontrola wpłat;
- prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i zarządzaniem drogami gminnymi, chodnikami i innym ogólnodostępnym mieniem gminy;
- prowadzenie ewidencji porządkowej miejscowości, ulic i adresów;
- sprawy związane z zimowym utrzymaniem infrastruktury komunikacyjnej na terenie gminy Nałęczów;
- bieżąca kontrola stanu technicznego urządzeń infrastruktury gminy:
- oświetlenia ulicznego,
- elementów małej architektury,
- dróg i chodników
- podejmowanie skutecznych działań eliminujących stwierdzone uszkodzenia, awarie i niebezpieczeństwa;
- sporządzanie projektów umów, zleceń w zakresie przypisanych do stanowiska zadań i nadzór nad ich realizacją.
4.Warunki pracy:
Brak szkodliwości warunków pracy.
5.Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- życiorys /CV/ zawierający informacje o wykształceniu, posiadanych kwalifikacjach, przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej,
- uzasadnienie przystąpienia do naboru,
- kopia dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
- kopie świadectw pracy lub oświadczenie o doświadczeniu zawodowym,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw obywatelskich,
- oświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
- inne wg uznania kandydata potwierdzające kompetencje na to stanowisko.
6.Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty należy składać do Urzędu Miejskiego w Nałęczowie, ul. Lipowa 3, 24 -150 Nałęczów, w terminie do 18 listopada 2016 r. /piątek/ do godz. 15°°, w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko ds. utrzymania infrastruktury technicznej gminy”, osobiście do sekretariatu Urzędu Miejskiego w Nałęczowie (pokój nr 13) lub listem poleconym (decyduje data i godzina dostarczenia oferty do Urzędu).
7.Informacje dodatkowe:
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi ze strony Urzędu Miejskiego w Nałęczowie na zgłoszoną ofertę, a także nie zgłoszenie się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z odrzuceniem oferty.
Wymagane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz.926 z późn. zm.).
Osobą do kontaktu w sprawie naboru jest p. Urszula Borkowska –Sekretarz Gminy Nałęczów tel. 815014500.
Informacja o wynikach naboru będzie ogłoszona na stronie internetowej BIP (www.naleczow.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Nałęczowie.