Informacja w sprawie realizacji rządowego programu ,,Dobry Start”

Informacja w sprawie realizacji rządowego programu ,,Dobry Start”
Print Friendly, PDF & Email

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nałęczowie informuje, że od 1 lipca 2018 r. wchodzi w życie rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu ,,Dobry Start” (Dz.U. z 2018 r. poz. 1061). Organem właściwym do prowadzenia postępowań dotyczących w/w świadczenia jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nałęczowie, jako organ odpowiedzialny również za realizację ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci ( świadczenie 500+).

W związku z powyższym wnioski można składać od 1 lipca 2018 r. w formie elektronicznej poprzez bankowość elektroniczną oraz portal empatia. Natomiast w formie papierowej wnioski będą przyjmowane od 1 sierpnia 2018 r. w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Nałęczowie, ul. Kolejowa 7, w pokoju 204.

 

WZÓR WNIOSKU O USTALENIE PRAWA DO ŚWIADCZENIA DOBRY START

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nałęczowie

ul. Kolejowa 7, 24-150 Nałęczów, tel./fax: 81 501 44 81, tel. kom. 513 163 393

e-mail: mops@naleczow.pl www.naleczow.naszops.pl